Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Θλιμμένη μαριονέτα - Κωνσταντίνος Κοφινάς



Στα όνειρά μας βλέπουμε μόνο πρόσωπα
τα οποία ήδη γνωρίζουμε..

Λες πως με είδες,
να αποχωρώ παρά να
παριστάνω τη μαριονέτα..
Στο δεξί μου χέρι έχω δεμένα τα δεσμά της..
..Δε με γνώρισε ποτέ,
& ας παριστάνει τον 3ο ενικό μου..
. . είναι 25% ελεύθερη . .
Να δίνει τη χειραψία της μόνο σε ότι τη ταξιδεύει..
Όσους καθρέπτες & αν σπάσεις,
το είδωλο σου θα παραμένει ίδιο..
Άγνωστο & Άχρωμο..
Φορτωμένο με στερήσεις..
..έχω κουραστεί να αντικρίζω άτομα που δε πετούν τη μάσκα τους..
Που επιθυμούν..
Το κάτι ή το τίποτε, το κόκκινο ή το άχρωμο..
που καταλήγουν τώρα, άλλο θέμα.
Όπως & εσύ, θυμάσαι;..
Αν χαράξω στην άμμο το όνομα σου,
η θάλασσα θα μου φανερώσει το βρεγμένο
σου Σ΄ αγαπώ. .
Δεν σε θέλω πρωταγωνίστρια σε ένα έργο,
που ποτέ δεν θα μάθω τον ρόλο μου..
Μη τολμήσεις να κάνεις τούτο το λάθος..
..Θα απέχω, όπως & τώρα..
..






Copyright© Κων/ντίνος Κοφινάς | Νόμος Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας Άρθρο 8 2557/1997

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.