Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Πόνο σου δίνω ν' αγαπάς... - Σωκράτους Δαιμόνιο


Όπου κ'αν πάω ότι κ'αν κάνω
η θύμησή μου στο πρόσωπό σου με γυρίζει,
τα ίδια ένστικτα ξυπνάει... της Ψυχής μου δρόμους
ξενυχτάει.
Και όταν βλέπω με άλλους να μιλάς θυμάμαι
οτι με παγώνεις γιατι δε σου αρέσει η Αλήθεια
και ο τρόπος που τη λέω...
έτσι είμαι εγώ...ο τρόπος μου είναι ωμός...
δεν έχω τρόπους...δεν είμαι λιποτάκτης
ρωτάω τον Εαυτό μου...θύμα δεν πέφτω μιας Αγάπης...

και ψάχνω τον τρόπο
γιατι εσύ φαύλες λύσεις προτείνεις...
τον εγωισμό σου να αναδείξεις...
και ψάχνω διεξόδους...
να σπάσω το εγώ σου
για αυτό σου γράφω στοίχους...

Υ.Γ:Κάθε μέρα έχω Ανάγκη να σου στέλνω
το σέβομαι που όπως λες σε ενοχλώ μα δε με νοιάζει...
Το ξέρω τι έχει συμβεί και τι μας μέλλει ακόμα...
και η Ψυχή θέλει ανταπόδοση αυτού που της χρωστάς
αφού ξανά έχουμε συναντηθεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.