Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Είμαστε ακόμα πολλοί - Ειρήνη Φραγκάκη



Σάπια τα πρόσωπα κι οι συνειδήσεις
σάπια τα όνειρα που θες να μου πουλήσεις.
Άνοιξες πόλεμο μα δεν θα νικήσεις
απόψε νικάω εγώ.
Λάσπη μου πέταξες μα εγώ σε πίστεψα
λάσπη τα λόγια σου και δεν γαλήνεψα.
Γυρνάω την πλάτη μου δεν θα νικήσεις
απόψε νικάω εγώ.
 
Την Ελλάδα μου θες να μου κλέψεις
την πατρίδα μου, μα δεν θ’ αντέξεις,
είμαστε ακόμα πολλοί.
Την Ελλάδα αν θέλεις να πάρεις
με τους Έλληνες δεν μπορείς να τα βάλεις,
Είμαστε ακόμα πολλοί.

Όνειρα έκανα και μου τα σκότωσες
όνειρα μου ‘ταξες μα μου τα πρόδωσες,
μα τώρα νικάω εγώ.
Λήστεψες τ’ αύριο το αιχμαλώτισες
λήστεψες,σε κανέναν δεν λογοδότησες,
μα τώρα νικάω εγώ.
 
Την Ελλάδα μου θες να μου κλέψεις
την πατρίδα μου, μα δεν θ’ αντέξεις,
είμαστε ακόμα πολλοί.
Την Ελλάδα αν θέλεις να πάρεις
με τους Έλληνες δεν μπορείς να τα βάλεις,
Είμαστε ακόμα πολλοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.