Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΤΕΡΑΣ- Niki Tag

ΤΟ ΤΕΡΑΣ

Είναι στιγμές που τρέφω το τέρας μέσα μου, το ταΐζω και το ποτίζω αδιάκοπα..
  


Αξημέρωτες βραδιές που με κοιτάζει κατάματα στον καθρέφτη μου…
Σκαρφαλώνει μέσα μου, ολοένα και πιο πάνω και με πνίγει..

Ένα τρέμουλο με πιάνει εκείνα τα βράδια ..κρυώνω…
Ένα δάκρυ τρέχει ..το ένα χέρι το σκουπίζει..το άλλο με πονάει για να τρέξει κι άλλο..

Αυτό το τέρας θέλω να το μεθύσω, να ξεγελάσω τις νύχτες που το ξεσηκώνουν..

Να σπάσω τους καθρέφτες που το απογειώνουν..

Προσπαθώ να κοιμηθώ… παρακαλώ τον Μορφέα να με αγκαλιάσει τρυφερά..να πάρει και εκείνο μαζί του…
Δεν μου κάνει την χάρη ...

Με θράσος συνεχίζει να με διεκδικεί σαν εραστής..με την κρύα ανάσα του με ακινητοποιεί..

και συνεχίζω να ψάχνω για διέξοδο… προσπαθώ να το μαχαιρώσω..
Όμως κάθε φορά ..η μαχαιριά σκίζει τα δικά μου σωθικά..

Κι αυτό γελάει …δυνατά …τρομακτικά…

Φύγε μοναξιά ! Σε ξορκίζω !
Φύγε… !!!

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετικός ρυθμός ''πανικού'',η αλήθεια έρχεται με τη δική της βασανιστική ταχύτητα, θέλει τσαγανό και πολυ μαστοριά για να το χειριστείς ..........απνευστί, αληθινό, με γλύκα τελικά.
    Νίκος Κυριακίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.