Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ερωτευμένη - Niki Tag (έργα αναγνωστών)


Eρωτευμένη ...

Είμαι ...; Ήμουν ποτέ ..;
Δεν θυμάμαι ......
Εγώ .. είμαι ερωτευμένη με την βροχή ... για αυτο το αίσθημα γλυκειάς θλίψης που μου προκαλεί...
Με τον ουρανό ..γιατί όποτε τον κοιτάζω ..νιώθω οτι στην πλάτη μου γεννιούνται φτερά και μπορώ να γίνω ένα με το απέραντο γαλάζιο του..
Ερωτευμένη .. με το βιβλίο που κρατώ .. γιατι μπαίνω μέσα στις σελίδες του ..γίνομαι ένα με την ιστορία του και ζώ μιαν άλλη ζωή...δραπετεύω ..φαντάζομαι ...
Είμαι ερωτευμένη με τον ίδιο τον Έρωτα ...χωρίς πρόσωπο..χωρίς κορμί ..χωρίς ανάσα ...

Δεν νιώθω ηδονή μαζί του .. μόνο ένα αίσθημα ευφορίας..
Δεν μπορώ να τον γευτώ .. να τον μυρίσω ...νομίζω πως ζεί απλά μέσα μου ...
Άραγε ... γιατί δεν βλέπω ποτέ το πρόσωπό του ..;
Γιατί δεν νιώθω το φιλί του ..;
Μήπως με τιμωρεί για κάτι ..; Mήπως εμφανίστηκε κάποτε με σάρκα και οστά και εγώ απλά τον προσπέρασα ..;
Ποιός ξέρει ....εγώ πάντως ...όχι !
Αυτό το μικρό φτερωτό παιδάκι .. με πιάνει απο το χέρι και παίζουμε μαζί σε ενα υπέροχο καταπράσινο λιβάδι με πολύχρωμα και ευωδιαστά λουλούδια ...
Ακούγονται παντού τα γέλια μας ...πλημμυρίζει ο τόπος απο την χαρά μας...
- Έρωτα .. γιατί δεν παίρνεις ποτέ μορφή ..;
- Eσύ ..γιατί δεν ανοίγεις ποτέ την καρδιά σου ..;
- Την έχω θωρακίσει .. για να μην πληγωθώ ..
- Άφησέ την ελεύθερη .. να νιώσει κι ας πονέσει ..
άνοιξε τα μάτια σου να δουν .. κι ας δακρύσουν ..
άφησε τα χέρια σου ελεύθερα να αγγίξουν .. κι ας τραυματιστούν..
Μην ζητάς να πάρω μορφή αν δεν μπορείς να με υποδεχτείς .
Μην ζητάς να με νιώσεις αν δεν μπορείς να μου αφεθείς .
Αν οι άνθρωποι φοβόντουσαν .. μόλις γεννιόντουσαν θα ζητούσαν τον θάνατό τους ...
Ζήσε με και δεν θα θες να πεθάνεις ποτέ !
Νιώσε με και θα σου χαρίσω τα φτερά μου ...
Μπορείς .... να τα σηκώσεις ...;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.